Kādi ir galvenie faktori, kurus patērētājs ņem vērā izvēloties DUS?

Kādi ir galvenie faktori, kurus patērētājs ņem vērā izvēloties DUS?

Degvielas uzpilde savam transportlīdzeklim ir ikdienišķs process. Kādi ir galvenie faktori, kurus patērētājs ņem vērā izvēloties DUS? Veicām aptauju starp DBS sociālo tīklu sekotājiem.

Pirmais kritērijs DUS izvēlē ir kvalitāte, ko atzīst 45% no aptaujas respondentiem. 28% ņem vērā cenas kritēriju kā pirmo izvēli un 17% svarīgākā ir DUS atrašanās vieta.

68% no aptaujāto ir uzticīgi vienai konkrētai DUS, bet tikai 32% nepiešķir nozīmi uzņēmumam. Svarīgs faktors ir DUS klientu kartes un to priekšrocības, ko atzīst arī 91% no aptaujas dalībniekiem.

Veicot uzpildi 52% no respondentiem parasti izvēlas veikt ātro apmaksu uzreiz pie degvielas sūkņa, bet 39% izvēlas apmaksu veikt veikalā un pagaidām tikai 9% izmanto mobilo aplikāciju.

Drošas Braukšanas Skolas sadarbības partneris Circle K komentē:

Degvielas uzpildes stacijas izvēlē autovadītāji visbiežāk vadās pēc lojalitātes jeb tā teikt – uzpildās savējā tīklā. Kuru tīklu autovadītāji izvēlas kā savējo, nosaka vairāki faktori. Circle K klienti visaugstāk novērtē:

  • Augsto degvielas kvalitāti – veicot degvielas uzpildi viena tīkla stacijās ir skaidrs, ka bākā netiek taisīts kokteilis, un tu vienmēr vari būt drošs par to, ko uzpildi.
  • Plašo staciju tīklu – uzpildes stacijas, kas ir pa ceļam ierastajā ikdienas maršrutā un arī tālākos braucienos ne tikai Latvijā, bet arī Baltijā.
  • Lojalitātes programmu – izdevīgus piedāvājumus un atlaides kā patstāvīgajam klientam.
  • Daudzveidīgu preču un pakalpojumu sortimentu – plašs ēdienu un dzērienu piedāvājums un, ar auto saistīti un nesaistīti, pakalpojumi pieejami vienuviet, un tas aizņemto ikdienu padara ērtāku.

Arī Drošas Braukšanas Skola jau vairāk kā 10 gadus ir uzticīga vienam DUS tīklam.